APIE LAJM | NAUJIENOS

Būsimieji jūrų transporto sektoriaus specialistai - visu greičiu pirmyn!

LAJM visu greičiu prasidėjo studentų pasirengimas baigiamųjų darbų gynimui, o būsimieji jūrininkai ruošiasi laikyti ir baigiamuosius kompetencijos vertinimo egzaminams jūriniam laipsniui gauti.
Parengiamasis baigiamųjų darbų gynimas vyksta katedrose visiems jau tapusiu įprastu nuotoliniu būdu, o pasirengimas treniruokliais baigiamajam egzaminui prasidės kiek vėliau.
Šią vasarą sėkmingai užbaigti studijas ketina daugiau nei 100 LAJM studentų: 34 būsimieji laivavedžiai, 37 laivų mechanikai ir 37 jūrų transporto logistikos technologai.

Savo baigiamuosiuose darbuose būsimieji jūrininkai analizavo jūrinio plaukiojimo praktikoje sukauptą patirtį, pavyzdžiui, laivavedžiai gynė darbus apie laivo švartavimą skirtingomis hidrometeorologinėmis sąlygomis Prancūzijos ir Gabono uostuose, vertino alternatyvius tanklaivio plaukimo maršrutus iš Bahreino į Japoniją, laivo, įgulos ir keleivių apsaugą piratavimo rizikos vandenyse, svarstė, kaip geriausia išvengti tropinio ciklono gabenant benzino krovinį naftos ir cheminių medžiagų tanklaiviu iš Prancūzijos į JAV ir kt.
Laivų mechanikai analizavo įvairių tipų laivų energetinių įrenginių eksploatavimo gerinimo galimybes įdiegus naują modernią laivų įrangą, gerinančią laivo jėgainės darbo ir mažinančią emisiją, vertinimo laivų jegainės automatinės valdymo sistemą, gaisro sistemų ir variklio karterio sprogimo prevencijos sistemų efektyvumo analizę ir kitą inžinerinę veiklą laivuose po visą pasaulį – Argentina, Švedija, Latvija, Nyderlandai, Vokietija, Ispanija, Nigerija, Singapūras, Kinija, Indonezija ir kt.
Būsimųjų uostininkų baigiamųjų darbų temos susijusios su Klaipėdos jūrų uosto veikla. Tai ir skaitmeninių technologijų taikymas intermodalinių krovinių ekspedijavimo procese, metalo produkcijos gabenimo jūrų transportu technologijos, karinės technikos gabenimo logistinė grandinė, tanklaivių krovos operacijų technologijos, Baltijos jūros vėjo jėgainių parko aptarnaujamo laivyno projektas, jūrų keltų linijos krovos operacijos, amonio salietros, vaisių konteineryje multimodalinio gabenimo krovos technologinio proceso tobulinimas, laivų agento technologiniai veiksmai aptarnaujant tanklaivius, įvairiarūšių krovinių gabenimo maršrutai į NVS šalis tarptautiniais transporto koridoriais ir kt.