LAJM veikla sertifikuota
pagal ISO 9001:2015
standarto reikalavimus
Būsimieji jūrų transporto sektoriaus specialistai - visu greičiu pirmyn!
Savo baigiamuosiuose darbuose būsimieji jūrininkai analizavo jūrinio plaukiojimo praktikoje sukauptą patirtį, pavyzdžiui, laivavedžiai gynė darbus apie laivo švartavimą skirtingomis hidrometeorologinėmis sąlygomis Prancūzijos ir Gabono uostuose, vertino alternatyvius tanklaivio plaukimo maršrutus iš Bahreino į Japoniją, laivo, įgulos ir keleivių apsaugą piratavimo rizikos vandenyse, svarstė, kaip geriausia išvengti tropinio ciklono gabenant benzino krovinį naftos ir cheminių medžiagų tanklaiviu iš Prancūzijos į JAV ir kt.
Laivų mechanikai analizavo įvairių tipų laivų energetinių įrenginių eksploatavimo gerinimo galimybes įdiegus naują modernią laivų įrangą, gerinančią laivo jėgainės darbo ir mažinančią emisiją, vertinimo laivų jegainės automatinės valdymo sistemą, gaisro sistemų ir variklio karterio sprogimo prevencijos sistemų efektyvumo analizę ir kitą inžinerinę veiklą laivuose po visą pasaulį – Argentina, Švedija, Latvija, Nyderlandai, Vokietija, Ispanija, Nigerija, Singapūras, Kinija, Indonezija ir kt.
Būsimųjų uostininkų baigiamųjų darbų temos susijusios su Klaipėdos jūrų uosto veikla. Tai ir skaitmeninių technologijų taikymas intermodalinių krovinių ekspedijavimo procese, metalo produkcijos gabenimo jūrų transportu technologijos, karinės technikos gabenimo logistinė grandinė, tanklaivių krovos operacijų technologijos, Baltijos jūros vėjo jėgainių parko aptarnaujamo laivyno projektas, jūrų keltų linijos krovos operacijos, amonio salietros, vaisių konteineryje multimodalinio gabenimo krovos technologinio proceso tobulinimas, laivų agento technologiniai veiksmai aptarnaujant tanklaivius, įvairiarūšių krovinių gabenimo maršrutai į NVS šalis tarptautiniais transporto koridoriais ir kt.